Tropicariumet och trevlig hemresa

var på tropicariumet i kolmården idag, där vi blev guidade av vår lärare, och fick höra på alla hans "skade- historier" på lunchrasten- mkt roligt, eftersom han är så rolig när han berättar saker, t.ex. att han blödde en massa som han inte hade märkt förens efter lååång tid efteråt, och att han svimmade och var helt "drogad" och borta i mer än 20 min... - han är så ball vår lärare alltså XD haha! jag höll även i en skorpion idag. ;)

senare på eftermiddagen när jag åkte buss hem mot rimforsa, träffade jag på en trevlig tjej som jag pratade med hela vägen dit och sen fortsatte vi att prata på tåget hem till vimmerby, då vi pratade med ellen som jag inte sett på ett halv år och annie som jag går i samma klass med..  Det blev en himla trevlig hemresa iallafall =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0