Sammanfattning av helgen

rätt okej faktiskt.. ;) hjälpte mamma i lördags och även övningskörde och lämnade in mobilen igen på intro pris, i söndags var jag i göteborg på liseberg hela dagen- riktigt nice fast att jag mådde illa :P jag fick en känsla av att jag blivit immun mot alla attraktioner, för jag kände ingenting när jag åkte kanonen,balder, lisebergbanan, släng gungan och allt annat... jag var ju inte ens rädd lr något. men sen så började jag känna pirret i magen- då kände jag att nu är det kul att åka !  =)  jag mådde nog illa  för att det knappt blev någon väntetid mellan åken, eftersom det var så lite folk- väntetiden på berg och dalbanorna var max 5- 10 min...  kållerado- något som jag fruktade mest eftersom jag inte ville bli blöt, var nog ändå roligast- det var då jag fick mitt skrattutbrott och skrattade konstant hela forsen runt. haha!! nog om det, det blev iallafall en trevlig dag i liseberg parken =)

 när jag var hemma lärde jag mig att väva lite på min systers vävstol, vilket jag ska fortsätta med nästa helg =)
på vägen upp till norrköping träffade jag min kompis hagge;) det var skoj att få prata ut lite och även lyssna på vad han hade att säga... jag säger då det, "kompisar" kan vara riktiga idioter de också...

 japp denna helg, den dög den också, det blir kanske ljusare tider även på hemorten också? - vem vet, det är bara framtiden som har svaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0