Redovisning

hade redovisning idag, det var nog rätt hyfsat iallafall, det verkade som om läraren gillade det, och det är det som är viktigast. jag var ju även "hjälten" som fixade att vi alla i klassen kunde redovisa idag, för jag hade nämligen med mig min dator som fick användas av alla grupperna för skolans datorer funkade inte. vilken tur att jag hade med mig min dator, annars hade säkert redovisningen skjutits upp, och då hade alla fått gått hem med fortfarande nervösa känslor...   

 jag har även svarat på pliktverkets frågot ur "lämplighetsundersökningen" ikväll , faktiskt för bara någon halv timme sedan;) - gjorde det bara för att det var en kul grej :P


 Nu blir det IDOL  för min del, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0