mardröm och don´t drink and drive

drömde en mardröm i morse, vaknade när jag satt och grät (i drömmen alltså) denna dröm har förföljt mig hela dagen, bara för att den ligger så nära sanningen... hatar sådana drömmar som jag bara inte kan kasta bort från min hjärna..
 i förmiddags efter idrotten var vi på en föreläsning: don´t drink and drive.
 dessa historier som de berättade berörde verkligen mig. de som sätter sig i bilen får skylla sig själva, men de som absolut inte gjort något fel och blir drabbade ändå - de tycker jag så jävla synd om!

jag är även förkyld, så är inte så pigg för den skull, vill inte vara sjuk, vill vara glad, pigg och frisk och inte tänka på massa tråkigt. :/

aja, ikväll är idol =) något som jag verkligen har sett i fram emot =)
  måste hinna med att fixa lite på datorn, sen ska jag bara försöka ta det lugnt och se på alla som misslyckas som vågar dela med sig av det=)

puss hej ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har glömt att skriva hur mkt du saknar din bror och hur synd det e om han med sitt hus och sommarstuga:(

2009-09-08 @ 22:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0