lyckliga människa

idag var jag på stan, skulle kolla lite med gatorna, så jag ska hitta rätt när jag väl behöver det;) det gick snabbt och jag hittade en riktigt smidig väg =) sen satte jag mig utanför new yorker och väntade på emme och hilda, för vi skulle träffas där för vi skulle gå  i affärer. jag satt där och dagdrömde lite och efter ett tag började jag vakna och då hörde jag att de stod och ropade på mig XD - då flög jag upp och hoppade glatt över spårvagns spåren och vi fortsatte in i gallerierna... 

emme och jag mötte en glad prick, som var mycket trevlig- han sålde kosmetika i en av gallerierna, så han ville testa en av deras produkter på oss och så småpratade vi lite.  han ville att vi skulle göra lite reklam för deras produkter så min reklam är : kolla deras hemsida, vilket är denna länk :http://www.beautypremier.co.uk/

sen gick vi vidare i affärerna och när vi var klara med det, så cyklade emme och hilda hem och jag gick vidare lite i några få affärer till, sen tog jag spårvagnen hem och nu sitter jag här och snart ska jag gå och göra mat, fast först hade jag tänkt att lyssna på musik och städa rummet =)

 NU ska jag fortsätta att vara glad och ikväll ska jag träffa vännerna igen, hoppas att det blir lika skoj som för två helger sedan =)

 tjao från ovve orvarsson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0