Letar efter diskotek i norrköping

 Nu har jag suttit vid datorn och sökt, sökt och åter sökt efter diskotek på internet, men jag hittar tyvärr inget... så pissigt kan väl ändå inte norrköping vara, så att ungdomarna inte har någonstans att gå ut och dansa om helgerna. :O någonstanns borde det ju finnas! hmm...  Norrköping måste verkligen börja annonsera mer om roliga aktiviteter som ungdomar kan göra, något som livar upp stämmningen här, för det känns faktiskt ganska dött här, lever bara norrköping en gång om året- bara under augustifesten?? man börjar ju snart undra...


 näe en upplivning är snart nödvändigt! fest experterna - se till att fixa något nu! :P

 i morgon ska jag till tropicariumet i kolmården och fixa... det ska bli spännande, jag har nämligen aldrig "badat" i ett akvarium med fiskar och sådant... NU ska jag packa mina saker som ska med.  och måste försöka sova sen eftersom jag måste upp tidigare än vanligt imorgon ;)

 godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0