HELGEN V.39

FREDAG:  Efter en dag i skolan i djurhuset - då jag och hilda fixade i aquaterrariet, så var skolan slut (en timme tidigare än schemat), så bytte jag om och slappa lite innan jag och emme tog spårvagnen till stan och gick till centralbadet och "gymmade" lite (vi gjorde 15 min-passet- har fortfarande träningsvärk), och sedan bubblade några bad i bubbelpoolen, och sedan bastade vi i kanske 20 min om inte mer. När vi hade varit där i några timmar, gick vi till ica och köpte mat, därefter tog vi spårvagnen hem och gjorde räkröra och käkade det och rostat bröd, medans vi såg på idol och sedan filmen : raise your voice. när filmen var slut gick jag hem och läste körkort sen var det godnatt och fredagskvällen var över...
LÖRDAG: Vaknade vid ca 10 - läste körkort och sedan tog spårvagnen till stan med karro, där vi träffade milli och angelika, efter någon timme kanske, så kom emme och då skilldes vi åt och jag och emme gick till gina och kollade på klänningar och sedan gick vi till new yorker mm.. när klockan blivit  typ 14 skilldes vi åt och drog hem. sedan träffades vi igen hemma och pluggade LITE, därefter sjöng vi lite, och när klockan blivit 18 gjorde vi taco och såg på tv, sen gick vi till stan- där det var kulturnatten! =)  Detta uppskattade jag mer än att sitta inne och se på film en hel kväll iallafall :P Det var nyktra emme och jag bland alla onyktra vuxna människor, haha.. Vi hittade en stor vägg som man fick måla på, detta var givetvis något vi gjorde;) 

   EMMES KONSTVERK                                                         MITT KONSTVERK
                      
- ETT BRUSTET HJÄRTA                     - EN GLAD SOL (SPRIDER GLÄDJE SOM EN SOLSTÅLE)
                                 
     

 efter det såg vi tre killar som emme blev kär i, dessa killar kommer emme va kär i tills hon hittar den riktiga  kärleken ;) - de bjöd på sig själva och spred glädje genom att göra något som verkade vara något som de tycker är super kul - gulliga (A)

DESSA KILLAR SPRED SÅ MKT GLÄDJE =)

när vi sedan gått runt satte vi oss under ett träd, där det hängde mysiga ljuslycktor i =) 


SUPER MYSIGT!

 när vi sedan fått nog, begav vi oss hemmåt och satte/la oss på en bänk vid skate parken och lyssnade på musik och trivdes i den härliga luften. rätt som det var ringde "sillen", vilket var konstigt för förra gången han ringde var jag vid skateparken också, och där är inte jag så ofta.. :O  men men.. efter ytterligare en halvtimme gick vi hem till mitt rum och då fick vi värsta ideén. - vi skulle nämligen sitta ute och se på tv! ;) så det gjorde vi- vi hämtade en stor bänk och ställde utanför min dörr på baksidan av bananen, tog ut en liten bänk och ställde tv:n på, och sedan tände ett mysigt ljus på bänken och sen satt vi där i max 15 min,


 sen var det tråkigt, så vi ställde in tv:n igen ooch släckte ljuset och gick och bakade en kladdkaka istället.- klockan var då ca 24 om inte mer :P haha.. (fast denna sparade vi och ska käkas upp idag någon gång- gotti  ska det bli) ;) ... vid ca  01 gick jag hem till mig och läste körkort, somnade nog någon gång vid halv 3, har jag för mig...
SÖNDAG: Vaknade innan 10 men till slut när jag insett att jag inte kunde sova mer, så jag läste ut körkortsboken istället ;) så nu ska boken bara läsas om igen... ( när jag har tid) :p
Nu ska jag börja med ett skolarbete! - blä...
men som tröst har jag ju kladdkakan att äta sen med emme ;)

jag och emme
 -
 emme kollar in "de tre glädjespridar musikanterna" och jag kollar in kameran =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0