Håller med carro!

 so far away med roxett är såå himla vackert! =) hmm... harmoniskt. vill lära mig att spela låten på både gitarr och piano, det är också en dröm, att kunna spela så otroligt bra på olika instrument. =) allt detta bevisar att jag älskar MUSIK! =)  men tänk själv... vad vore livet utan musik?? :O det vora katastrof, det är ju ändå musiken som hjälper en igenom sorgliga saker och även glada händelser. man känner sig så omhändertagen på något vis. 
vad vore våren utan fågelkvitter? näe absolut ingenting, det är det som skapar alla känslor som bara exploderar inom en, det är musiken som gör att fantasin bubblar igång. Dans och musik är livet!



snart ska jag och klassen åka till kolmården på en föreläsning som handlar om snöleoparder (om jag har fattat det rätt) Det ska bli intressant =)


 puss på er, alla underbara människor (puss till er som känner er berörda) 

Kommentarer
Postat av: Carro

låten är grymt fin (:

2009-09-03 @ 18:44:50
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0