friluftsdag och dans

idag åkte jag och några kompisar kanot på glottern ( tror jag sjön heter), det var ganska kul, förutom att jag frös och var lite trött ( det kom en liten regnskur när vi var mitt ute på sjön- gillart inte..) .. annars så var det kul när alla hade humöret på topp ;)

 när jag kom hem somnade jag vid 16 tiden och sen fixade jag mat och efter det råkade jag åka förtidigt till dansen (jag som alltid annars brukar vara försenad, råkade komma en hel timme innan min lektion började) haha.. jag skrattade mest åt det, jag hade visst glömmt att kolla på klockan, jag var liksom hel säker på att klockan var 20 när den egentligen bara var 19... men men, sen blev ju klockan 20 och jag fick dansa ;) det var svårt till en början men nu tror jag att jag kommer ihåg stegen, så jag behöver bara fin slipa på dom till nästa gång ;)

 nu hade jag tänkt att sova , tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0