=)

var på don´t drink and drive idag igen, fast denna gång inne i stan där vi fick gå på olika stationer och även fick GLASS .... ;) (viktigt) haha.... på stationerna fick vi testa att hänga upp och ner i en bil och försöka knäppa loss oss från bältet och krypa ut genom "vindruts hålet"  Det var coolt, så nu är man lite förberedd om det någon gång skulle hända.. vi fick även kolla på när vissa testade att åka i 7 km/h i en bilstol ner för en räls och sedan efter en meter tog det stopp- de ryckte till ganska ordentligt kan jag säga... jag testade inte. för man skulle undvika det om man hade ont i nacke eller rygg, jag har det ibland och i denna tid i förkylningstiden så är jag faktiskt lite öm i nacken, så jag stod faktiskt över... vi fick även titta på en krockad bil som kört i 50km/h- den var riktigt mos i framänden, lyssna på en brandman-intressant,diskutera frågor och lyssna på en man från ett försäkringsbolag. när det var slut gick emme och jag till centralbadet och simmade och hade det skönt .. nu blir det idol ;) hejs

Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha, härligt ;)

2009-09-11 @ 06:58:40
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0