En lyckad helg =)

Helgen för två veckor sedan var mysig- grillkvällen med vännerna och vattenpipa=)
Helgen för en vecka sedan var dyster- då jag var hemma hemma.
Helgen för 0 veckor sedan (alltså denna helgen) var rolig! =)


INNAN VI GICK IVÄG TILL MC DONALD´S SÅ  TOG EMME OCH JAG LITE "FLUMBILDER"

vid ungefär 11 på kvällen gick vi -vännerna till mc donald´s vid stockholmsrondellen och käkade lite och satt där och "hängde", jag började bli trött efter ett tag och skrattade åt nästan  vad som- det var skoj =) haha... Det roligaste skämtet var nog "TRYNELUND" - (jag har nog himla dålig humör när jag tänker efter) :P 


JAG DRICKER VANLIGT KRANVATTEN FRÅN MC DONALD´S

när vi suttit där ett tag, så hade klockan hunnit bli 23.40 så då ville några av oss gå hem för vi var trötta, så 4 av oss gick hem, och 3 stannade. men under tiden vi gick i kylan så hann jag bli pigg och när vi kommit till skateparken, så ringer min mobil och jag svarar och hör att rösten i andra änden säger : HEJ FISKBULLEN, VAD GÖR DU? HÖR DU VEM DET ÄR?? (jag bara, äee.. det kan väl inte va så många andra än en person, som timmarna innan gav mig det smeknamnet, så jag gissade ju rätt på frågan) personen ville visst träffas och titta på mitt piano som jag har på mitt rum, så vi bestämmde att jag skulle gå hem till iza och matte, så han kunde få se mitt piano :O :P så när jag kommit hem till henne så låg de i hennes soffa och såg på saw som gick på 5:an, så jag slog mig ner där och tittade och snackade mellan åt. sen när filmen var slut gick vi hem till mig och spelade på pianot i någon kvart eller så, sen gick vi upp till felicia där hon och annie såg på en skräckfilm som inte heller var läskig( eftersom jag inte hade sett början av den så  jag visste vad den handlade om) men när den var slut efter typ 5-10 min, gick vi alla ut och gick en promenad, sen  gick vi till izas och mitt kök och spelade kort och sedan när det var tråkigt, så efter en lång övertalning från mattes sida gick iza, jag och han hem till iza och satte igång en film, ( annie och felicia gick hem), redan efter typ 2 min sa matte att han började bli trött och efter ytterligare  typ två min så låg han där och sov, vilket iza och jag uppskattade- för han hade nämligen varit riktigt överaktiv och typ förbjudit oss att gå och lägga oss, men när han väl hade somnat så gick jag hem för att sova, så iza också skulle kunna få sova XD
 klockan var 05.05 när jag la mig i sängen, efter kanske en kvart -tjugo min  somnade jag:) sen vaknade jag några få gånger på dagen, men vid halv ett gick jag upp och åt frukost sen gick emme och jag ut och tog en promenad runt stömmen i regnet... =)
 och nu sitter jag här, snart blir det film med vännerna i c köket =) och ikväll blir det att se en film som går på tv ...
 ( jag kan ju tillägga att jag skrattade en hel del igår natt, får väl erkänna att det var för att jag var övertrött)
men skatt det förlänger livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0