Blandade väder känslor.

Igår när jag gick ner mot skolan kändes det som VÅR - fåglarna kvittrade så som de gör på våren när precis snön gått bort.. senare på dagen har jag för mig att jag såg en liten skymt av solen, men det var ändå ganska kallt och blåsigt- sensommar- HÖST, ännu senare av dygnet då det blivit eftermiddag/kväll så fick jag känslan av SOMMAR- för jag gick nämligen förbi nyklippt gräs - vilket fick mig att tänka på hö pressning,när jag sedan kommit fram till spårvagnen för att åka och dansa, så var det "skumt", blåsigt och mkt kyligt- VINTER. Denna känsla var lite läskig (kändes som halloween, tänkte på att "snart ser jag väl häxor som flyger omkring på kvastar också") Ja dessa olika väderlekar fick mig att tänka på många olika saker- mkt känslor kom fram, vilket jag faktiskt uppskattar- då känns det att man lever iallafall :P

nu har jag verkligen börjat "tagit tag i mitt liv"- jag har nämligen börjat öva och göra de saker som jag tycker är kul dvs. spela gitarr och dansa. nu har jag äntligen tagit fram gitarren och tagit mig tid till att öva, jag kan faktiskt se lite framgång, inte för att det är mkt så andra skulle märka det, men jag gör det faktiskt ;)

Här är lite bilder på när jag dansade lite hemma, innan jag åkte iväg till danslektionen!




Det var kul och jobbigt- det är så det ska va ;)



tja!


Kommentarer
Postat av: Carro

snygging!

2009-09-27 @ 12:35:47
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0