Åh, vilken dröm! =)

tänk om jag kunde dansa så bra som de på tv! det är såå grymt, jag ser på "so you think you can dance" om kvällarna och somnar till det tillslut eftersom jag är så trött då, men jag envisas hela tiden om att hålla mig vaken så länge jag bara kan, för det är så himla snyggt och grymt. DEt vore en av mina högsta drömmar om jag kunde va så bra på att dansa. Alla dessa snabba och långsamma steg de gör på samma gång! DEt måste nog vara en av de bäste egenskaperna man kan ha. tänk att kunna göra något snyggt som alla diggar och som man även gör för att man tycker att det är så grymt kul att göra det =)  (A) fast jag kom på nu att jag börjar dansa street dance om 5 dagar, hoppas att jag klarar det någorlunda bra, så att jag inte hoppar av. ett års uppehåll av dansen kan väl inte göra så att jag har tappat allt? :O näe det får jag verkligen hoppas, jag ska klara det, och jag ska stå ut även om jag måste åka dit själv... dans är livet! - discoteken, var finns ni i norrköping?? jag saknar er! 
  Nu ska jag slänga mig i sängen och drömma vidare när jag ser  på "so you think you can dance" - det är ju förbövelen finalen ikväll!! :P tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0