psykologi- grupp terapi

psykologin här i skolan är nästan som vår grupp terapi ... haha.. =)  det är så skönt och roligt..
jag är så glad att jag går skola här och inte i vimmerby. för i vimmerby hade jag aldrig vågat säga vad jag tycker och känner. men här.... här bjuder jag på mig själv och berättar om mina brister och dumma saker jag gjort mot folk. jag är medveten om att jag är taskig ibland, och det kan jag även berätta om. läraren uppskattar ju iallafall att man vågar berätta saker. tur att det är så tryggt här. för jag har ju vittnen som sagt att i vimmerby blir man typ mobbad, så där vågar man ju verkligen inte berätta om tankar, händelser och känslor.. tumme upp för norrköping och himmelstalund ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0