Glad och lättad nu!

Efter en lång tid med inre stress och pluggande, så är provet som alla i klassen fruktar mest, över=) pjuh*
Nu är det bara att hoppas på det bästa och hoppas på att läraren nöjer sig med mina svar på hans frågor. efter provet blev det efter lååång tid, kurs-snack enskilt med läraren. Detta uppskattade jag, nu känns det som om en stor, fet  och tung sten har fallit bort från hjärtat. Nu känns man mer omtyckt och tanken känns lättare. jag ligger ju bra till i kursen vilket känns oerhört bra, och min åsikt är hörd, nu ska jag försöka se utanför "the box" och räcka upp handen och svara på frågor även om jag inte är riktigt säker på om det är rätt svar. Nu ska jag försöka få  betyget att bli ett stort fett MVG. =)

Efter snacket så var jag hemma vid halv fem, ringde mamma för att berätta den glada nyheten och åt, sedan gick emme och jag till lekparken och pratade och kände oss lättade och glada. vi gungade gungbräda under tiden vi snackade om allt och ingenting, jag hann även testa på att åka några åkturer på linbanan- det var riktigt skoj =)
sedan begav vi oss  hemmåt och sjöng massa jul- och lucia sånger. det var kul !

 emme är så rolig att va med, för med henne kan jag ta fram barnet som finns inuti mig.
Man ska alltid vara barn, glömm aldrig bort leken, spralligheten, nyfikenheten och fantasin- detta är ett av mina motton ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0