Glad- kent på turné


fick sms:et av min syster på sista lektionen.. kent släpper ett till album i november och turnérar i vår!
 jag blev jätte glad av den nyheten.. men sen när jag hörde deras nya låt mådde jag nästan illa :P :O det var för mycket ljud för mitt huvud. :P jag blev helt förvirrad och nästan yr :P haha! men tunén kan ju inte bara innehålla nya låtar, så tunén blir nog skoj, hoppas den int eblir allt för dyr och hoppas att jag har råd:P

 men känner mig lite deppig när jag tittar på tv:n, för nu är that 70´s show på tv, och de har visst kommit till de avsnitten då, eric och donna har gjort slut, jag blir så ledsen av sådant... hemskt.. :(

men det är inte heller kul att se för mycket kärlek överallt, det är också tråkigt i mina ögon :P haha!

 ikväll ska jag ge mig ut i kylan, åka spårvagn och dansa... Hoppas det är värt besväret:P tss...

 idag var det visst en ny dag på veckan, bara 3 veckor kvar till höstlovet. 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jättemysigt :) jaa men just nu pratar vi på msn :D

2009-10-05 @ 17:29:02
Postat av: carro

jaa, det tycker jag vi gör :D är redan på gång.

2009-10-06 @ 13:36:22
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0