APU-INFO PÅ KOLMÅRDEN

  som sagt... jag var på apu-info på kolmården igår med klassen, gick runt och tog en massa omvägar, och nästan mer en halva klassen blev nog mer förvirrande än vanligt:P  vi fick gå runt till alla "stationer" och veta arbetsuppgifterna, tider, omklädningsrum och lunchrum.  och samtidigt träffade vi ju på några av djurvårdarna så man fick en liten presentation av dem och vi kollade även lite på djuren när vi ändå gick förbi.



Hela dagen var jag helt trött, för natten innan gick jag inte och la mig förens vid 00.30.. hade massa att göra, kände att det var tvunget att göras annars skulle jag bara bli mer stressad..
 så jag somnade på bussen både dit och hem, när jag väl kommit hem så tänkte jag sova, så jag la mig i mitt mörka rum med full musik av kent och försökte sova, efter kanske en halv timme somnade jag och drömde massa om kolmården och om en kompis, det var jätte irriterande. för jag ville sova och bli utvilad inte blir stressad och rädd:P och varje gång jag vaknade viste jag att jag var tvungen att plugga massa, så jag sov lite till och sista gången jag vaknade, var vid ca 17.30 så tvingade jag mig till att vakna och öppna och använda ögonen fast att de sved. men tillslut lyckades jag börja läsa om antiken och sen äta lite.

och nu när provet är gjort känns det bra, nu kan jag lugna ner mgi lite för nu är det gjort. det kändes som om det gick ganska bra, var väl bara två frågor som jag inte hade någon koll på- något om bibeln..
 nu ska jag gå och käka lunch. hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0