Svininfluensan?

jaja.. nu kanske jag-ovve har haft det också. hur vet jag om jag har haft just det? och hur vet jag om jag blivit immun mot det, så jag slipper ta sprutan? =) ja det får väl skolskörterskan avgöra det var ju trots allt hon som avgjorde att jag var tvungen att ringa till mamma och be henne om att komma och hämta hem mig, för på elevboendet fick jag inte vara kvar. så i fem hela långa dagar har jag legat hemma i sängen och sett på film, jag har nog aldrig sett på så mkt film i mitt liv tror jag:P och det blev rätt så trist mot slutet, och jag var för pigg för att sova. men nu är jag tillbaka på mitt rum på elevboendet. jag körde bilen upp i regnet och mörkret igår. yey jag klarade det! =) stolt* XD så nu har jag övningskört på motorväg också! ;)  men nu ska jag se på film med en kompis, jag är ju trots allt inte helt frisk än, så jag kan ju slappa lite till ;) hehe.. hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0