kollat gamla grejer.

idag kollade jag min gamla lunar som jag inte varit inloggad på på flera år. det var ganska kul att läsa mina gamla bloggar :p de senaste var glada men sen när man kom till de äldre så blev de dystra. så då läste jag lite bloggar som min syster skrivit de såg visst nästan ut som mina. :p  Gamla mejl från en viss kille hoppade jag över för jag ville inte bli påmind om den "kärleks dejten" Xd  haha...   men överlag så var det roligt:p

det var även roligt i skolan. vi hade hundövning och sedan fika på djuhållning i park-mysigt, sedan lite snack med läraren :) -betyg och så...

nu ska det packas, för imorgon är det jullov efter julshowen som börjar kl 10 och slutar kl 11.30!

hajs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0