Jag blev den utvalde!

jag och malin fick nämligen idag beskedet att vi två kanske ska få åka till japan, om resan blir av! yoho! jag som mest skrev det engelska brevet för skoj skull och bara ville testa... Lärarna tror på mig, och eftersom de gör det, så tror jag också på mig själv. De höjer min självkänsla:)

jag har fortfarande inte fattat det. men när jag tänker på det så kan jag smått känna lite symtom av nervositet i kroppen.  Den dagen det är säkert att vi ska åka på praktik till sapporo i tre veckor, då... oj oj.. jag kan inte föreställa mig hur jag mår då.  men jag vill gärna vara med om den känslan så  jag vill gärna höra det beskedet innan jullovet så jag kan leva på den glädjen över hela julen och nyår.

Det vore grymt coolt att få komma iväg till japan. Malin och jag har kommit resan ett steg närmre iallafall! =)

Kommentarer
Postat av: Carro

shhit! :D kämpa för det nu så det går i uppfyllelse! när blir resan isåfall?

2009-12-15 @ 20:30:12
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0