vännerna! =)

Jag vaknade sedan vid 12 av ett sms från emme, och då blev det lite bråttom för då skulle jag fixa i ordning mig för att åka ner till marken och träffa dom där,,, så när jag fixat i ordning mig så gick jag till bussen och vädret var så himla mkt bättre =)


När jag sedan kommit in till stan så skulle jag försöka träffa mina vänner bland allt folk, jag lyckades komma mitt under barn karnevalen...

 Men tillslut hittade jag dem och vi gick på marknaden och jag köpte mig min underbara plånbok/handväska- jag har lyckats packa ner mina 10 nödvändigaste sakerna i den =) super snygg och bra =) jag köpte även en skön tjock lång kofta som jag den senaste tiden har önskat mig =)

senare på kvällen så blev det grillning med mer vänner- jätte mys


och rätt som det  var så kom det 7  punkare och hälsade på, de var ganska trevliga, men efter några min gick vi där ifrån och satte oss på ett annat ställe och vännerna rökte vattenpipa.





mycket mysig kväll med vännerna - just nu älskar jag klassen, norrköping och all denna gemenskap =)



Kommentarer
Postat av: Carro

fina bilder lyckliga tjej! :D tio av dina bästa prylar är iiinte illa! :D

2009-08-23 @ 16:00:13
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0