Sammanfattning av dagarna med besök av carro

På onsdags eftermiddagen tog jag en lång promenad i norrköping, först gick jag till öb och sen till stationen för att möta upp carro, när jag kommer dit och träffar henne så är visst hagge med henne också, så vi tog lite kort och pratade lite,
 
sen fortsatte promenaden upp till ica supermarket och sen tog vi spårvagnen hem,  där hemma gjorde vi toast- himlans gott, eftersom det var länge sedan jag gjorde sådant :P efter det har jag för mig att vi gick tllbaka till mitt rum och skulle se en film- bilarna, men det funkade inge bra, för jag var så trött så jag orkade inte se den, så vi stängde av och sov istället ;)

Morgonen där på - torsdag!  jag vaknade vid 7.00 eftersom jag skulle gå till skolan,  jag fixade i ordning mig och tog med carro för att äta frukost, efter det gick jag senare till skolan och hon sov vidare... efter skolan kom jag hem till mitt rum där hon satt och väntade på mig (A) Efter att  vi snackat lite så gick vi till köket och gjorde räkpaj med curry- himla gotti ;)
 när den var klar gick vi ut och satte oss och käkade ;)

 sen hade visst klockan blivit VÄLDIGT mycket, och den blev ju ännu mer efter att vi tillslut valt kläder och fixat oss, och tagit spårvagnen in till stan och äntligen hittat till rix fm festivalen i vasaparken, vi kom dit vid ungefär 19.15-19.30. så då var det bara attt försöka hitta mina andra vänner som vi skulle va med, bland allt folk... men efter att jag fått kontakt med de via sms, så lyckades vi iallafall hitta dem och under kvällens gång kom vi bara längre och längre fram emot scenen :) mycket roligare detta år, jämfört med förra året.


När "showen" var slut, så kände jag för att dansa, så jag och karin började hoppa omkring och dansade- jätte skoj =) sen drog vi till mc donken och åt, sen gick carro, jag, emme,  felicia och hilda hem och sov ... 

 ( på vägen hem träffade vi på denna katt )
jätte tjock:P


  På fredags morgonen var inte carro så pigg, så jag lät henne sova, så jag åt frukost själv och sedan gick till skolan. i skolan höll jag nästan på att somna, men jag klarade att hålla mig vaken ändå;) .. men som tur va, så slapp vi gå på de två sista lektionerna så vi slutade redan vid 11. så då gick jag hem till carro och vi åt lunch och så gjorde vi inget speciellt men tiden bara sprang iväg, efter ett tag hade visst klockan blivit mkt och vi kände att vi behövde äta och fixa i ordning oss, så vi gjorde det och det tog tid det med ( iallafall för mig)

 Men när vi äntligen var klara så drog vi till stan, gick på marknaden, men sen började det spö regna, så vi ställde oss under ett party tält ett tag tills det värsta regnat över. sedan gick vi till hörsalen för att kolla in det drogfria discot, vilket var ett ute disco med mkt utlänningar, men jag tyckte det var kul ändå, kul att se hur det fungerar i norrköping;) när jag hade fått dit emme och felicia också så dansade vi ett par min, sen drog vi igen, för då var vi trötta på det, så då splittrades vi igen och carro och jag gick vidare på stan nu till mc donken igen :P där jag ringde hagge, så när vi hade käkat klart, träffade vi hagge, elin, camilla och sophie. De hade precis innan skaffat sig 3 par coola glasögon, as balla var de ;) ( kommer en bild på de senare) kvällen slutade senare med att vi följde med de hem till elins lägenhet där vi satt ett tag, sen gick carro och jag hem i ösregnet och kylan och sov, -sa godnatt  kl. 00.47 ( jag tycker iallafall att dessa dagar var helt okej, är så himla glad för allt detta =) , glad för att mina förhoppningar för en gång skull inte gick åt pipsvängen) =) lycklig? - ja jag tror jag är det :)

Kommentarer
Postat av: Carro

hhihi, åh älskar sammanfattningar! :D det var ju supertrevligt! lycklig tjej - massa tummar upp ;)

2009-08-23 @ 15:53:40
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0