Praktik hos fåglarna idag!

idag efter lunchen hade halva klassen praktik i djurhuset hos fåglarna, vi städade och fixa i deras volentärer, jag och felicia fixade hos några fåglar som vi aldrig kunde komma ihåg namnen på XD de var iallfall små och färggranna. De hette något med gould  och något med stare på slutet men har glömmt det som sagt:P haha... nog om det.  jag och felicia blev iallfall nöjda med vårt resultat, vilket vi nog borde eftersom det inte kunde ha blivit så mkt bättre eftersom det var första gången som vi fick möjligheten att göra det på riktigt, innan så har vi bara fått läst teori om det, men idag var det på riktigt ;)

 imorgon ska vi till kolmården, där vi djurparks klasser ska bli uppdelade i grupper, vi ska nog va blandade 1:or, 2:or och 3:or som förra året och gå en tipspromenad i parken och sen se en delfin show som avslutning, det är inte helt fel att avsluta denna skol vecka med ;) så det ser man fram emot ;) yey :)

tjababba tjena hallå, nu ska lilla jag möjligtvis se på 2 and 1/2 men samtidigt som jag håller på med annat;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0