Positiv stress!

ja det kan vi nog allt kalla det ;) Efter en kväll/ natt i regnet i norrköping, och sen några timmars sömn, innan carro skulle ge sig iväg ner till stationen för att ta det tidigaste tåget hem,  så blev det inte den sköna sömnen i första hand längre,eftersom hon i onödan gick iväg till en hållplats där ingen trafik gick, och klockan rann iväg ... Men när vi snackat via sms om att hon var tvungen att komma tillbaka för att låna min cykel, om vi överhuvudtaget skulle lyckas komma i tid till pendeln, så blev det stess, jag skyndade att ta på mig idrottskläderna och ta ut cykeln och när hon kom så fick hon låna min cykel och jag sprang i jämte  nästan halva sträckan, men jag kände då att det tog för lång tid, så tillslut fick hon skjutsa mig på cykeln och när vi kom till trafik ljusen, så sprang jag järnet ner till stationen och hon fick cykla snabbt, vi hann!  =)  Hon kom någon minut innan pendeln, så hon hann att pusta ut, när jag såg att hon gått på pendeln så tog jag min cykel och cyklade hem, duschade och sov sedan till 12, vilket jag trodde att jag aldrig skulle kunna göra efter att rört på mig så mycket och även fått vatten över mig. men det kunde jag, jag var nog riktigt trött:P    Detta tycker jag är ett exempel på en positiv stress- vi försökte hela tiden se möjligheter i vår situation, och vi klarade det =) ( och carro, det gjorde inget att jag fick min morgon motion vid 6.40 en lördagsmorgon, huvudsaken var att göra det bästa av situationen och ställa upp för dig, för det är det minsta du är värd)  =)


Kommentarer
Postat av: Carro

hahahaah, åh jag känner att jag måste fortsätta denna berättelse nån dag för det hände en del grjejer efter att jag steg på den där pendeln x) aww, bra att du kunde sova sen! :D "taaack Gabbiiii!"

2009-08-23 @ 15:57:23
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0