"kommer inte på en rubrik"

idag lyckades jag göra karro irriterad genom att inte komma ihåg mitt lösenord till skolans datorer- vilket ledde till att jag i minst 30 min fick sitta och testa mig fram till rätt resultat, och karro blev riktigt irriterad av ljudet som lät varje gång som det blev fel lösenord- detta tyckte jag var riktigt kul, eftersom jag försökte se det positivt istället,men efter ett tag stängd jag av ljudet på datorn för jag började bli rädd att jag skulle bli slagen :P XD fast tillslut lyckades jag komma fram till rätt lösenord och tillockmed byta, så nu blir det nog lättare att komma in på min "sida" i skolan (förhoppnignsvis)..

 senare på dagen satt jag och skrattade åt de svenska roliga ortnamnen som finns, som klara letade reda på, på internet och läste upp!  haha! i småland finns det vist ett ortnamn som heter "pung"- vilket jag inte hade en aning om, undra var den orten ligger egentligen :O haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0