Hurtig som jag äe;) - emme också såklart =)

ja för vi är bra! haha!  fast att vi hade träningsvärk efter gårdagens idrotts lektion så tog vi våra cyklar och cyklade till centralbadet och simmade- hon simmade 50 st längder, jag simmade först 30 min, sen lek i 20 min och sen simning i 15 min igen efter det så tog vi oss det tajmade bubbelbadet. För det var så tajmat att man knappt kunde tro det, för vi hann visst bubbla i det en gång sen skulle de visst stänga oceanen så då stängde de även av bubbelpoolen också. men det var iallafall skönt med ett bad för det kändes som om det mjukade upp våra muskler (H), sen gick vi och bastade, det var skönt fast inte så jätte varm, men efter några min blev det varmare;)  efter att jag duschat och fixat mig, cyklade vi hem igen och åt mat och sen nu sitter jag här och är ganska nöjd med mig själv, iallafall nöjd med min träning idag=) och känner även att jag är riktigt trött, så kroppen behöver sova efter denna dag, (hoppas bara jag inte drömmer mardrömmar inatt som jag gjorde natten innan, det var hemskt! =(   jag ville/vågade knappt gå ur sängen på morgonen när jag vaknade...)  så nu hoppas jag att jag får en skön sömn utan massa skit drömmar XD tss...

 Nu ska jag fixa mig för sängen och sova, orkar inte ens plugga mer inför läxförhöret  som vi ska ha imorgon, för så trött är jag att jag inte ens kan koncentrera mig :S 
Så ha det bra och godnatt - en hälsning från orvar ;)

( just de... vi hade en sådan tur idag, vi slapp nämligen mikrobiologin och genetiken idag, så vi fick sluta mer än två timmar tidigare idag ) - super duper suveränt för mig! ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

åh jag vill också simma :O

2009-08-27 @ 17:01:25
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0