TANKE: Hur KUNDE jag VA kär i honom?

 Hmm.. ja varför blev jag kär i honom?? just honom... Han har ju aldrig  varit som jag och kommer aldrig att bli det heller.. Han var mer rena motsattsen till mig. :O ... Det är lite lustigt att man kan börja tänka så mkt sådant, efter en tid... vi var aldrig lika och just därför blev det nog som det blev. fast jag är ändå stolt. Varför skulle jag ha kastat bort något på någon som aldrig var som mig? -vi var helt olika.
 Jag är den som vill ha en bra hälsa, äta nyttigt och gärna vid rätt tider på dygnet, motionera och ha snygg vältränad mage( vilket den inte är längre, fast det ska den bli när jag har börjat dansa igen =) ...) mer? äe.. göra meningsfulla saker, röra på mig, kanske laga mat och baka eller vad som, bara jag inte behöver sitta och glo in i en tomburk en hel kväll/dag. För det känner jag att det är lite meningslöst - det skapar inte en fin figur iallafall. Men att se på tv efter att ha tränat, uppskattar jag och även att se en film om helgen om det är något speciellt, men inte hela tiden..
 Han var liksom allt detta fast tvärtom. :O så hur i hela friden kunde jag tycka om just honom?  vi hade aldrig någonsin något gemensamt..
synd bara att det blev som det blev, det hade ju varit kul att kanske kunna prata med varandra någon gång ibland, utan att behöva känna att man var hatad.. :/
 
 Fast jag tycker ändå sådana tankar är rätt intressanta, man kanske lär sig av sina misstag?? ;) Det får jag då hoppas. =)
 Men jag känner ändå att jag på något vis, kanske får en mer och mer vettigare tanke. Nu tex. så tänker jag att jag bara ska ha kul! Den dagen killen i mitt liv dyker upp och är som mig, den dagen jag blir kär, den dagen ska jag försöka ta vara på och göra det bästa av ! Nu finns det ingen tanke om att leta efter någon som jag inte vet vem, för nu är min första tanke att ha kul och va fri =)


Den dagen, den dagen....  Förhoppningsvis så kommer den innan min dödsbädd, tills dess ska jag va lycklig över att jag har gjort saker som jag tycker om och har haft det roligt med vänner och bekanta. =)

( Denna tanke, tycker jag ändå är den bästa jag har haft hittills) :P haha! 
                                                                                                      
tjao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0