En helg som jag inte kan känna några specifika känslor för

 jag åkte hem till småland i fredags kväll- sov typ hela tiden, kände mig faktiskt riktigt trött :O när jag kom till vimmerby så åkte mamma och jag och handlade sen körde jag bil hem, berättade för min syster om hur jag hade haft det förra helgen- alltså riktigt kul och mysigt och jag visade även henne mina grejer som jag köpt som jag var så nöjd med och sedan berättade jag för henne hur jag ville förändra mitt utseende. sen åt jag taco och såg på en gammal wallander film -mörkret med annika. fast sen blev hon trött och gick och la sig hos sin pojkvän(min bror), och jag var så snäll så jag lät dem ta min säng, fast att jag hade kommit hem och egentligen skulle sova i min egna säng, men vad gör man inte för sin bror och hans flickvän när man är så snäll som jag är;) HAHA näe vars tss.. men när hon gått så plockade jag undan maten i köket och borstade tänderna och såg lite till på filmen sen stängde jag av den och drog igång radion istället, eftersom jag redan visste hur filmen skulle sluta.. så jag hämtade min systers katt - Signe och la mig i tv soffan och sov.

 på morgonen vaknade jag av att min syster höll på lite i köket, hon skulle visst åka till norge eller något, så när jag såg att hon åkt iväg med sin bil, så tog jag med mig signe upp till min systers säng och sov resten av morgonen där istället- mkt skönare =)
 på dagen sen när jag gått upp så åt jag frukost med annika och snackade lite om alkohol, sen åkte hon, jag, mamma och pappa till hultsfred marken, så där gick annika och jag omkring och visste knappt vart vi hade gått och inte. Hon hittade en jätte snygg tröja men tyvärr så var den för dyr.. :( sen fick jag vara hennes försöksdocka vid någon skönhets sak som hon var intresserad av. synd bara att det var så dyrt, annars hade jag köpt grejen..  sen köpte annika godis- gotti ;) och jag testade på att vara blond.


 
( "Jag vet att jag inte är nå'n skönhet eller så, Om du lämnar mig kan jag det väl förstå,
För vad har jag att ge dig som ingen annan har" aldrig ska jag sluta älska dig -lyrics) :P



på tal om blond... jag tror att min åsikt har börjat förändrats.. :O för nu börjar jag tycka att killar med blont hår är söta :O ? jag som aldrig gillade det förr ...  hmm... och givetvis tyckar jag att tjejer med blont hår kan passa i det också såklart;) men de människor som jag bara har sett i mörkt hår, har jag ju lite svårt att se i blont:P men men

sen var marknaden slut för vår del och vi åkte hem ( jag övningskörde både dit och hem)

 åkte hem- rensade marsvinsburen, åt taco och mådde konstigt. sen blev det kväll och jag fixade i ordning mig för marknads festen som jag skulle till på kvällen med malin, så när klockan började närma sig 21 så åkte jag till vimmerby där jag tog bussen till h-fred. När vi var utanför marknadsfesten så gick jag och malin runt det och kollade om det fanns några man kände.. Den vi pratade mest med var med max- vilket inte var så plåkigt. :P
vid 24.00 åkte vi hem till var och en, jag gick till min systers säng och somnade till kent. =)
 dagen efter sov jag till halv 1 om inte mer. - hade liksom ingen ork eller lust att gå upp. när jag väl gick upp åt jag frukost och kollade på en serie "svenska hjärtan" något som papppa hade fått från expressen. sen var klockan ännu mer och efter några timmar tog jag tåget, bussen, pendeln och spårvagnen hem till mitt rum i norrköping. fast när jag  kom upp hit, kändes det bättre. gemenskap gemenskap =) här känner jag mig inte ensam. hemma kanske bra, men här ändå bäst, för här behöver jag inte tänka på allt "skit" som finns hemma.. 

 så att va hemma i vimmerby känns så dystert. så dit vill jag nog inte hem på ett tag nu.... enda chansen att jag åker hem är om jag vet om att jag har något speciellt att göra där, så jag är aktiverad hela tiden, men det är ju inte alltid jag kan va det så...  detta var min helg godnatt/ ovve*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0