Död-energi?

 ja usch, så tråkigt det känns att va ensam på mitt rum nu förtiden, nu känner jag verkligen att jag tar  vara på all tid jag kan för att  få  vara tillsammans med vännerna.. Det är himla mysigt och skoj att tillbringa tiden med människor som ger livet positiv energi, så jag känner direkt den negativa känslan som kommer emot mig så fort jag öppnar dörren in till mitt egna rum, där är allt dött och tyst! :O (boring).. Nu för tiden är allt omvänt, jag trivs (just nu) super bra här i norrköping, och trivs att prata och bara vara i närheten av snälla/roliga människor, och vill bara bort från allt dåligt - det om något vill jag bara döööda med posivit energi! =)   förra året, orkade jag absolut inte med människor, jag låste hellre in mig i det dåliga :S hur kunde jag? :S ... suck

 näe nu ska jag slänga mig i sängen och zappa tv, läsa  ett kapitel ur psykologi boken, träna utfallssteg, push-up, och kanske situps, ryggsträck, bäckenlyft och tåhävning- detta ska visst ta 15 min :P , sen ska jag ta en dusch, lr kanske ett bad med skum- det vore ju faktiskt inte helt tokigt ;)  sedan får jag se var och hur kvällen slutar :P haha! tjao- jag vet iallafall att jag uppskattar mina vänner här =)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vi uppskattar dig med :)

2009-08-25 @ 15:50:48
URL: http://feeliiciaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0